About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

söndag 31 mars 2013

Wating for spring


SAM_0715
Im entering:
Stamp and Create with Magnolia  Challenge #6  Spring whit animals  13-4
The Ribbon Girls Blog March   Add flower  7-4
Magnolia Licious Challenge   All about spring  8-4
my mum´s Craft Shop  Challenge 3 Spring has sprung  1-4
Hanna and Friends  Easter or Spring 12-4
The Sisterhood of Crafters  Is it springtime yet  8-4
Broken Box Stock  Challenge #23  Think spring 12-4
Crafty Ribbons Challenge  Challenge 42 Anything goes whit ribbons 12-4

4 kommentarer:

  1. What a fun creation! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘Easter/Spring’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    SvaraRadera
  2. Very sweet card, love how you used your ribbon. Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
    Pinky

    SvaraRadera
  3. Just adorable! Great layering and love the bow under your flowers. Thank you so much for joining our "All About Spring" challenge and hopefully you'll make it back to the next one!
    Hugs,
    Eulanda
    Magnolia-licious/Wee Stamps Designer

    SvaraRadera
  4. Beautiful card! Thank you for playing along with the Stamp and Create with Magnolia Challenge. We will have another one for you tomorrow; we hope you will play along again soon!
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com
    Once Upon a Time release - 10% off

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8