About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

lördag 27 april 2013

Little baby…..sweet dreams


SAM_0882
Im use Meljens image “Cuddle Cloud Baby”
Im entering:
Meljens Design  Challenge #157  Sketch ch   2-5  3
Simply Create Too  Ch #36 All about the babies  10-5  6
Crafty Catz  CH 180  The color  purple   3-5  15
Digi Haven  Use a button  10-5   14

8 kommentarer:

  1. Hej
    Det här kortet är urgulligt! Gillar hjärtat och knapparna.

    Thank you for joining our challenge over Crafty Catz this week. good luck.
    Nick

    SvaraRadera
  2. gorgeous purple card, love the flowers too. Thanks for joining us at CraftyCatz! Kim x

    SvaraRadera
  3. So cute!! And I love those flowers! Good luck & thanks for joining us this week at MelJen's!
    ~Gina MJD DT Member

    SvaraRadera
  4. How sweet! Meljen's designs are always so distinctive and wonderful. Lovely card and those flowers are awesome!

    Hugs,
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Your card is really sweet and the image is adorable! Great design and fab details.

    Thank you so much for sharing your creativity with us this fortnight at Simply Create Too.
    Best of luck and we'd love to have you visit again!

    Hugs Mian
    Simply Create Too Design Team Member
    http://mianspysselhorna.blogspot.com

    SvaraRadera


  6. DianeMoneyGoolsby said...
    Hello, K8: You created a gorgeous baby card--Meljens is one of my favorite artists.

    Thank you for entering your cute card in Simply Create Too's Challenge #36 - "Babies". [PS. Aren't Grand kids the best!]

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://SimplyCreateToo.blogspot.com
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.c

    SvaraRadera
  7. Such a great take on the sketch! So many great details and I love all the flowers.

    Thank you for joining us this week at Meljen’s Designs for our Sketch challenge!

    SvaraRadera
  8. Beautiful card, love the image and the flowers you used!
    Thanks for joining us at Digi Haven!
    Hugs xx ♥ Sandra ♥

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8