About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

söndag 5 maj 2013

Best pub in the neighborhood!!!


SAM_0906
Great little pub in the neighborhood, yummy food, and with staff who do everything for their guests. They get this next time we go there.
Im entering:
Veckans skiss  6-5   6

4 kommentarer:

  1. Mycket bra idé att scrappa om sin favoritkrog! Och jag håller med, Texas Longhorn har underbar mat!!
    Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss!

    SvaraRadera
  2. Kul tema! Vilken fin tolkning av min skiss! Tack för ditt fina bidrag till VS!

    SvaraRadera
  3. Fräckt!! Tack för ditt fina bidrag till oss :)

    SvaraRadera
  4. Läcker som attans. Tack för ditt bidarg till VS.

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8