About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

torsdag 7 november 2013

A little card with winter theme






Time for me to do a card for Fitztown again!
I chose a image called Winter 10 and color her with Tombows pen.
On the collar and cuffs have I use the snowmaker pen.
Used the gelatin over the image so it would look like a window with a die cut as a frame.
My embellishments on this card are flowers, pistills, leaf, skeleton-leaf and ribbon.

Have a lovely day out there
hugs Kate

1 kommentar:

  1. Hejsan Kate!
    Ditt kort är verkligen vacker, är detta en vacker stämpel!
    Jag har använt gelatin ,var roligt se ..
    Ha en trevlig helg!
    Kram Kaija<3

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8