About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

tisdag 11 mars 2014

Easter feeling in pink.....

My Easter feeling are a little diffrent...because my two granddaughters loves pink!!




I have use an image calld Stamp-Cotton Tail from Art by Miran
and color her with Spectrum Noir and Tombows. 
To the ears and tail have I sue a snowpen so It should look like cotton!
I cut her out and place her on a die cut from Spellbinder.
Just a few embellis like flower, leaf, skeleton leaf, bow and stickles.

Now getting closer to our trip, only one week left!!

Have sunny day!!
Hugs Kate

I will play in the following challenges:
FB March Challenges Flowers  March Flowers  31-3
Art by Miran Challenge  Ch#1 Anything goes  14-3  25

3 kommentarer:

  1. Hi, K8. Your card is so pretty! All the embellishments so beautiful and love her ears and the tail. What a great idea! Thanks for all your support and joining us at the 1st artbymiran challenge and FB group challenge. Hugs, Mi Ran
    artbymiran

    SvaraRadera
  2. This is so cute, beautiful softness of colours, thanks for joining us at the 1st Art by Mi Ran challenge. Joey xx

    SvaraRadera
  3. So super cute and love the spring colours
    Thank you for joining in this weeks challenge over at ArtbyMiRan. Good Luck.
    Janice - DT

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8