About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

torsdag 10 juli 2014

Holiday....


"Pick a Holiday" is the theme over at Fitztown!
I choose Christmas and use the image Winter 10 and color it with Faber Castell.
Cut is out with a die and also cut a bigger one in light blue cardstock.
Place it on a silver Christmas designer paper.
My only embellis are snowflakes!!

Hope you will come and join us!!
Hugs Kate

I will play in the following challenges:
Fan-Tastic Tuesday Ch#43 Anything goes  15-7  106
TTCRD 8-14 july Anything goes  15-7  95


1 kommentar:

  1. lovely card thanks for sharing with FTT this week Rachel dt

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8