About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

måndag 11 augusti 2014

Time for kids...


It´s a Kid´s challenge at Fitztown Challenge
I´v use the Stardust and Pumpkin 3 image and color it with Tombows.
The patterned paper is from "Road Trip" by Prima Marketing.
I think it´s perfect for this challenge with that little plane and "Holiday is fun".
You dont need a lot of embellis with that background, 
so I use only flowers, feather and metal charms.

Have a super lovely day!!
Hugs Kate

3 kommentarer:

  1. Kate this is fabulous my friend, so much gorgeous detail here, hugs xxx

    SvaraRadera
  2. A gorgeous little scene on your lovely card. Hazel x

    SvaraRadera
  3. A gorgeous card Kate love the scene you have made
    Hugs Dianne xx :)

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8