About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

onsdag 25 februari 2015

Aquarius


This is the beautiful Aquarius from MoonFlower Digistamps.
I have color her with Chameleon and Polychromos.
I add her on a gorgeous soft green designer paper with
a shimmering watercolored doily. 
My embellis are: willow twig, leaf with pearls, 
roses, paperflowers, leaf and Stickles.
Hope you like it!!

Hugz Kate

I will play in the following challenges:
Digi Choosday Week 8   Anything goes  17/3   9

3 kommentarer:

  1. So pretty! Love that gorgeous image and your flower arrangement looks fab!
    Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane xxx

    SvaraRadera
  2. OH my gosh, my jaw almost hit the table. This is absolutely stunning Love your coloring and you wrote you used the polychromomo's. I am very seriously looking at buying some. Hugz, xoxoxoxo

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card . Thank you for joining us a Digi Choosday Challenges. Moni (DT

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8