About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

fredag 13 februari 2015

New DT....


I´m a new DT at Moonflower and so proud to be selected to design for them!!
The first images I have chosen to color is Gigi Art Noveau
I used both Polychromos and Chameleon on this image.
Drew her in a glittering paper, and beside her is a golden ribbon.
Butterfly, pearlmaker, birdcage, die cut and flowers are my embellis!

Have a fab friday!!
Hugz Kate

I will play in the following challenges:
Bunny Zoe´s Crafts  Feb.Ch  For the girls  9/3  109


1 kommentar:

  1. Wow, this is so charming and skillfully done!
    Wonderful cards all.Hugs Kaija<3

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8