About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

fredag 13 mars 2015

Card Swap







This is the card I sent to Brenda!!
I use Adriana from Rick St Dennis and color her with Polychromos.
I use a lots of diffrent designer paper and something with threads behind the image.
Wrote a few lines directly on the paper to her.
So my embellis on this is
die cut, sentiment, pearls, ribbon, bow and flowers.
She also got some stuff to create something with and a chocolate cake from Sweden.

She was happa so I´m happy!!

Have a gorgeous day!!
Hugz K8

1 kommentar:

  1. Gorgeous and beautiful card Kate love this image and fabulous colour's you have used and love the flower's too have a lovely weekend
    Dianne xx :)

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8