About me

Mitt foto
Hundar har alltid vart en del av mitt liv och nu ska jag göra en nya resa. Tillsammans med de hundar jag umgås med ska jag nu anta en liten utmaning! Mitt liv som fodervärd!! Så tillsammans med min kamera ska jag visa vad som händer på min nya resa. Förutom hundar så kommer nog maken och barnbarnen dyka upp på bilderna.

måndag 22 juni 2015

Let it snow...but not now..


Here have I use the freebie Fairy Twinkles from Make it Crafty
and color her with Polychromos and Chameleon.
I create a winter scene with a homemade mask and stamp some trees 
on both her sides. A sentiment and ribbon are my embellis here!

Hugz K8

I will enter the following challenge:
Make it Crafty CAS Ch  Masking  3/7  4

2 kommentarer:

  1. Oh please not now, Kate, LOL...another fabby card hun, hugs xxx

    SvaraRadera
  2. Oooooh, I really like this card. What a fab scene and I really love the colours.Thank you so much for joining our Clean and Simple Masking Challenge at Make it Crafty. Good Luck. x

    SvaraRadera

Thx for stopping by

Love and Hugs
K8